Brida-Paulo Coelho


Romanul despre dragoste, cautare spirituala si autocunoastere intitulat „Brida”, semnat de celebrul scriitor brazilian Paulo Coelho, apare in librariile din Romania in luna septembrie, informeaza Editura Humanitas, conform MEDIAFAX.

Publicata in Brazilia in 1990, „Brida” a
fost tradusa in 24 de limbi si a devenit rapid numarul unu in topul bestseller-urilor din Rusia, unde s-a vandut in peste 250.000 de exemplare, fiind, de asemenea, una dintre cele mai bine vandute carti in Olanda, Grecia, Cehia si Africa
de Sud.

„Cand am scris aceasta carte si am publicat-o in Brazilia acum mai bine de 18 ani, teme precum latura feminina a lui Dumnezeu erau straine majoritatii oamenilor. Totusi, odata cu trecerea timpului, am observat o schimbare a perceptiei – oamenii fiind mai deschisi spre o abordare intuitiva a lumii si mai putin convinsi de regulile rigide ale societatii”, marturiseste Coelho.

„Brida” atinge temele preferate ale scriitorului brazilian – principiul feminin, religiile pagane si perceptiile iubirii – si sugereaza ca cel mai nobil lucru care i se poate intampla cuiva este descoperirea misterului.

Cartea este povestea unei tinere care crede ca exista o punte intre vizibil si invizibil. In cautarile ei intalneste un intelept care o invata sa isi infranga temerile si o femeie care o invata sa danseze ascultand muzica tainica a lumii. Noii prieteni ai fetei observa ca aceasta are un dar, care nu are insa valoare decat daca tanara il descopera singura.

2 thoughts on “Brida-Paulo Coelho

  1. coyotelie spune:

    Chiar in zilele acestea mi-am propus sa citesc si aceasta carte de la P. Coelho

  2. cathylogan spune:

    exact in momentul asta am terminat de o citit..e super..mi-a placut cel mai mult din ce am citit de Paulo Coelho, asta e a patra mea carte scrisa de el:)mi-ar place si mie sa cunosc Traditia Lunii:D..si sa viu o vrajitoare:D

Lasă un răspuns

