leapsa de la John Constantine;))..despre citit carti

1.Când citiţi, pentru a marca locul unde aţi rămas cu lectura, folosiţi semne de carte sau îndoiţi paginile?
Niciodata,dar niciodata nu indoiesc colturile de la carti, mamei ii placea sa faca lucruri de genu asta, dar mie nu mi se pare ok, cartile sunt prea importante ca sa fie indoite;), de obicei pun ceva, orice gasesc, sau incerc sa tin minte numarul pagini, sau intorc cartea deschisa pentru ca oricum o sa revin la ea:D.

2. Aţi primit în ultimul timp o carte drept cadou şi, dacă da, care a fost aceasta?
Ultima carte pe care am primit-o a fost „Dincolo de bine, Dincoace de rau, despre iubire” de Alice Nastase si Aurora LIIceanu, foarte buna cartea…o recomad cu caldura:)

3. Citiţi în baie?
Mai faceam din astea in liceu;))…acolo era cel mai linsite, am 2 surori si un fratior mai mic, ma intelegeti;))

4. V-aţi gândit vreodată să scrieţi o carte şi, dacă da, care ar fi fost aceasta?
Am incercat de cel putin 3 ori, dar nu sunt o persoana prea rabdatoare,sau cred ca ideea nu e buna, sau ajung sa nu mai am timp si uit, de aia mi-am facut blog, sa pot scrie:D

5. Ce credeţi despre colecţiile de carte de la noi?
Nu prea citesc carti romanesti, nus de ce dar resping orice cu origine romaneasca, nu zic ca nu e ok dar nu prea mi se potrivesc, doar daca gasesc ceva din greseala..sau primesc..deci nu prea stiu.

6. Care este cartea preferată?
hmmm..asta e foarte greu de ales, nu am doar una , ci mai multe, cartile ce m-au impresionat cel mai mult au fost Cronicile Vampirilor de Anne Rice, imi palce foarte mult stilul ei de a scrie, mi se pare geniala:D

7. Vă place să recitiţi unele cărţi şi care ar fi acestea?
Foarte rar recitesc o carte, asta doar daca mi-a placut foarte mult.

8. Ce părere aţi avea de o întâlnire cu autorii cărţilor pe care le apreciaţi şi ce le-aţi spune?
Mi-ar face o deosebita placere sa cunosc unele din acele minti luminate care reusesc si au curajul de a publica o carte reusita. Nu stiu ce le-as pune, probabil i-as intreba cum sa fac sa cred in mine, si sa imi continui proiectele, intotdeauna am zis ca o sa devin scriitoare, dar imi e prea frica de reactia oamenilor, si de ce ar spune ei.

9. Vă place să vorbiţi despre ceea ce citiţi şi cu cine?
Ar fi o experienta interesanta,inainte facem chestii de genul acesta cu sora mea, cand citeam aceleasi carti, si acum o mai facem din cand in cand, dar nu prea mai am asa mult timp de citit, sau nu mai am ce…depinde .Oricum imi plac discutiile de dupa pentru ca ma ajuta sa inteleg mai bine cartea:D

10. Care sunt motivele care vă determină să alegeţi o carte pe care să o citiţi?
Pai intotdeauna citesc referintele de pe spatele cartilor, bineinteles conteaza si titlul si autorul, dar de obicei daca imi place genul de poveste o citesc:D

11. Care credeţi că este o lectură “obligatorie”, o carte pe care cineva trebuie să o citească?
Eu cred ca important e sa citeasca, nu conteaza ce, foarte multi prieteni de-ai mei au descoperit cititul o data cu seria twilight. Mi se pare trist, deoarece sunt carti mult mai bine scrise decat astea si mai interesante. Nu zic ca povestea Twilight nu e draguta, si eu le-am citit pe toate intr-o saptamana;), nu stiu de ce dar ma relaxeaza si ma fac sa ma simt mai optimista, chiar daca cred ca autoarea ar trebui sa mai lucreze putin la stilul de scris, mi se pare ca sunt cam putine dialoguri si prea multe descrieri, dar asta e doar parerea mea:P

12. Care este locul preferat pentru lectură?
Cel mai mult imi place sa citesc afara, pe o patura, sub un copac, dar asta nu se poate in fiecare anotimp asa ca e oc si camera mea, in pat, sau unde prind;)

13. Când citiţi ascultaţi muzică sau lecturaţi în linişte?
deobicei ascult muzica, in liceu ascultam metallica in timp ce citeam:))..acum ascult enya sau orice, nu-mi place linistea deplina, chiar daca ma concentrez la carte si nu mai stiu ce se intampla in jurul meu:)

14. Vi s-a întâmplat să citiţi cărţi în format electronic?
Dap,daca sunt carti de care nu pot sa fac rost si reusesc sa le iau de pe net.

15. Citiţi numai cărţi cumpărate sau şi pe cele care sunt împrumutate?
Orice.Nu conteaza daca sunt ale mele sau nu,desi prefer sa fie ale mele:D. oricum daca gasesc o carte buna si nu e a mea, incerc sa o cumpar,daca imi permite bugetul;))

16. O carte este pentru mine… Cum aţi descrie o carte?
o alta viata, o alta experienta.

3 thoughts on “leapsa de la John Constantine;))..despre citit carti

  1. am citit leapsa😀
    daca mai vrei sa faci o leapsa despre carti iti dau un link catre una pe care am gasit-o pe un blog (eu nu am facut-o desi o sa o fac si eu candva… probabil :P)

  2. OMG! Iti place Anne Rice. Si eu o ador;;)

Lasă un răspuns

