hmmm..post nou:)..ganduri:)

Nu am mai postat demult nimic, pur si simplu nu am avut inspiratie , nu am avut determinarea necesara, ultimele saptamani au fost saptamani de recunoastere, a mea, a progresului meu de pana acum. 22 de ani..oare sunt tanara?oare ar trebui sa fiu mai matura, mai responsabila, sa am un job, sa ma intretin, e prea devreme sau prea tarziu? Nu stiu, incerc sa aflu. vara asta o sa fie pentru mine un fel de concediu prelungit, nedorit dar necesar. parca vreau ca viata mea sa inceapa..astept acel ceva care trebuie sa faca diferenta.Care sa ma scoata din reverie, din visare.Parca totul a fost un vis si acum ma trezesc.Am ajuns la partea aceea din poveste cand eroul se gandeste pe ce drum sa o ia. Sper sa il aleg pe cel potrivit, pe cel bun. Sper sa fie bine, sper sa fiu bine………..se zice ca speranta moare ultima. nu-i asa?

Lasă un răspuns

